Capitolul 7 - 3.7. Cheltuielile indirecte de fabricaţie, costurile VAG şi profiturile - Regulamentul 1981/07-oct-2025 de instituire a unei taxe antidumping definitive la importurile de articole de masă şi articole de bucătărie din ceramică originare din Republica Populară Chineză, în urma unei reexaminări efectuate în perspectiva expirării măsurilor în conformitate cu articolul 11 alineatul (2) din Regulamentul (UE) 2016/1036 al Parlamentului European şi al Consiliului

Acte UE

Jurnalul Oficial seria L

În vigoare
Versiune de la: 8 Octombrie 2025
CAPITOLUL 7:3.7. Cheltuielile indirecte de fabricaţie, costurile VAG şi profiturile
(116)În conformitate cu articolul 2 alineatul (6a) litera (a) al doilea paragraf din regulamentul de bază, "valoarea normală construită include o sumă rezonabilă şi nedistorsionată pentru cheltuielile administrative, costurile de vânzare şi cele generale şi pentru profituri". În plus, trebuie stabilită o valoare pentru cheltuielile indirecte de fabricaţie care să acopere costurile neincluse în factorii de producţie menţionaţi anterior.
(117)Nivelul cheltuielilor indirecte de producţie a fost ajustat în funcţie de valorile de referinţă calculate mai sus pe baza informaţiilor utilizate în investigaţia de reexaminare anterioară efectuată în perspectiva expirării măsurilor.
(118)Pentru a stabili o valoare nedistorsionată pentru costurile VAG şi profit, Comisia a utilizat datele financiare de la întreprinderea turcă Kutahya Porselen Sanayi A.S. Mai exact, Comisia a utilizat cifrele privind costurile VAG şi profitul, astfel cum au fost raportate în conturile auditate ale întreprinderii pentru anul 2023. Pe baza informaţiilor disponibile privind societatea, cea mai mare parte a activităţii economice a vizat produsul în cauză. Situaţiile financiare au fost ajustate de societate în conformitate cu standardele stabilite de Consiliul pentru Standarde Internaţionale de Contabilitate (IASB), care impun societăţilor turce să-şi ajusteze situaţiile financiare în funcţie de inflaţie. Procentul costurilor VAG şi al profitului a fost corectat la nivelul franco fabrică, prin deducerea costurilor de ambalare şi a costului de transport din costurile VAG totale şi din cifra de afaceri.