Art. 12. - Art. 12: Măsuri finale - Regulamentul 925/07-mai-2025 privind un instrument de dezvoltare şi creştere pentru regiunile frontaliere (BRIDGEforEU)

Acte UE

Jurnalul Oficial seria L

În vigoare
Versiune de la: 19 Mai 2025
Art. 12: Măsuri finale
(1)Pe baza evaluării sale efectuate în temeiul articolului 9 şi în conformitate cu informaţiile primite în temeiul articolului 11 alineatul (3), punctul de coordonare transfrontalieră informează în scris iniţiatorul cu privire la rezultatul procedurii, şi anume:
a)rezultatul oricărei proceduri desfăşurate în temeiul articolului 11 alineatul (4), inclusiv, după caz, modificarea oricărei dispoziţii administrative sau schimbarea practicii;
b)rezultatul unei proceduri în temeiul articolului 11 alineatul (5), inclusiv, după caz, lansarea unei proceduri legislative sau modificarea oricărei dispoziţii legislative;
c)faptul că obstacolul transfrontalier nu va fi soluţionat;
d)motivele care stau la baza oricărei poziţii adoptate în temeiul literei (a), (b) sau (c);
e)termenul de introducere a unei căi de atac în temeiul dreptului intern, dacă este cazul.
În sensul literei (e), în absenţa unui astfel de termen prevăzut în dreptul intern, iniţiatorul are la dispoziţie şase luni pentru a introduce o cale de atac.
Căile de atac se limitează la verificarea respectării drepturilor procedurale prevăzute în prezentul regulament.
(2)În cazul în care punctul de coordonare transfrontalieră sau autoritatea competentă a decis să soluţioneze obstacolul transfrontalier prin procedura prevăzută la articolul 11 alineatul (5):
a)informează punctul de coordonare transfrontalieră al statului membru învecinat;
b)informează iniţiatorul cu privire la cele mai importante măsuri în ceea ce priveşte modificarea dispoziţiei legislative, inclusiv, după caz, cu privire la procedura legislativă lansată pentru a modifica dispoziţia legislativă în cauză cu scopul de a soluţiona obstacolul transfrontalier sau cu privire la decizia finală de închidere a procedurii.
Punctul de coordonare transfrontalieră informează, de asemenea, iniţiatorul în cazul în care autoritatea competentă a statului membru învecinat a lansat o procedură legislativă de modificare a unei dispoziţii legislative.
(3)În cazul în care statul membru în cauză şi statul membru învecinat concluzionează că fiecare dintre ele doreşte să lanseze o procedură legislativă pentru a-şi modifica dispoziţia sa legislativă, a-şi modifica dispoziţia sa administrativă sau a-şi schimba practica sa administrativă, acestea acţionează în strânsă coordonare, în conformitate cu cadrele lor instituţionale şi juridice respective. Coordonarea respectivă poate viza calendarul procedurilor şi poate conduce la constituirea unui comitet mixt cu reprezentanţi ai autorităţilor competente şi ai punctelor de coordonare transfrontalieră, după caz.