Nou Art. 3. - Ordinul 1128/2025 privind normele de publicare a informaţiilor şi documentelor în platforma www.econsultare.gov.ro

M.Of. 1138

În vigoare
Versiune de la: 9 Decembrie 2025
Art. 3
(1)Autorităţile şi instituţiile publice desemnează un reprezentant pentru gestionarea contului instituţiei, precum şi persoanele responsabile cu transparenţa decizională, cu accesul la informaţii de interes public şi, după caz, cu finanţările publice.
(2)Publicarea informaţiilor şi documentelor în platforma E-consultare se realizează de către persoanele desemnate responsabile, în baza conturilor de utilizator create în platformă.
(3)Înregistrarea reprezentantului în platformă se efectuează prin crearea unui cont, validat de către Secretariatul General al Guvernului, pe baza documentelor de desemnare transmise.
(4)Înregistrarea responsabililor în platformă se efectuează prin crearea unui cont, validat de către reprezentantul instituţiei.
(5)Înregistrarea persoanelor desemnate constituie condiţie prealabilă pentru exercitarea atribuţiilor de publicare prevăzute de prezentul ordin.
(6)Reprezentantul pentru gestionarea contului instituţiei poate modifica sau revoca drepturile persoanelor desemnate responsabile.