Secţiunea 3 - Documente aferente activităţilor pentru asigurarea calităţii - Instructiuni din 2021 privind Sistemul de management al achiziţiilor de echipamente militare destinate înzestrării

M.Of. 123

În vigoare
Versiune de la: 4 Decembrie 2025
SECŢIUNEA 3:Documente aferente activităţilor pentru asigurarea calităţii
Art. 49
În conformitate cu prevederile legale referitoare la industria naţională de apărare, la elaborarea specificaţiilor tehnice sau a fişelor de produs autorităţile contractante prevăd cerinţe explicite pentru a se asigura că:
a)operatorii economici implementează şi menţin sistemul de management al calităţii, în scopul de realizare a produselor şi serviciilor la nivelul cerinţelor beneficiarilor;
b)operatorii economici au obligaţia să implementeze un sistem al calităţii certificat de către organismele militare abilitate în baza Hotărârii Guvernului nr. 1.073/1996;
c)operatorii economici au obligaţia să realizeze produsele militare, sensibile şi strategice şi/sau serviciile aferente acestora înscrise în Catalogul de produse specifice industriei naţionale de apărare la standardele de calitate şi de performanţă avute la momentul certificării/omologării/calificării, după caz.