Secţiunea 4 - Iniţierea şi derularea procedurii de atribuire în cadrul programului de înzestrare - Instructiuni din 2021 privind Sistemul de management al achiziţiilor de echipamente militare destinate înzestrării

M.Of. 123

În vigoare
Versiune de la: 4 Decembrie 2025
SECŢIUNEA 4:Iniţierea şi derularea procedurii de atribuire în cadrul programului de înzestrare
Art. 23
(1)Etapa de iniţiere şi derulare a procedurilor de atribuire aferente unui program de înzestrare se derulează fie în conformitate cu legislaţia naţională în domeniul achiziţiilor publice, fie prin procedură specifică sau în conformitate cu reglementările specifice asistenţei de securitate sau similar acordate Guvernului României de alte guverne pentru acordurile guvern la guvern şi cuprinde următoarele faze:
a)iniţierea procedurii de atribuire;
b)derularea procedurii de atribuire a contractelor/acordurilor-cadru sau a acordurilor guvern la guvern după caz;
c)atribuirea/încheierea contractelor/acordurilor-cadru sau a acordurilor guvern la guvern.
(2)Iniţierea unei proceduri de atribuire aferentă unui program de înzestrare se efectuează în condiţiile în care a fost obţinută aprobarea Parlamentului României (dacă este necesar) şi sunt identificate şi planificate resursele financiare necesare.