Art. 4. - Decizia 524/2025 privind atribuţiile, funcţionarea şi componenţa nominală ale Grupului de lucru interinstituţional pentru accesarea şi implementarea instrumentului de finanţare SAFE

M.Of. 1074

În vigoare
Versiune de la: 21 Noiembrie 2025
Art. 4
(1)Grupul de lucru se reuneşte în şedinţă ori de câte ori este necesar, la solicitarea şefului Cancelariei Prim-Ministrului.
(2)Şedinţele Grupului de lucru se pot desfăşura în format fizic sau în sistem online şi sunt conduse de către şeful Cancelariei Prim-Ministrului sau de către o persoană desemnată de către acesta.
(3)La şedinţele Grupului de lucru membrii acestuia pot fi însoţiţi de personal din cadrul instituţiilor pe care le reprezintă.
(4)Şedinţele Grupului de lucru se desfăşoară legal în prezenţa a cel puţin 1/2 din numărul total al membrilor acestuia. Dacă nu este întrunită această condiţie, şedinţa se reprogramează pentru un moment ulterior, inclusiv în aceeaşi zi calendaristică, ce va fi comunicat de către secretariatul tehnic. Şedinţele reprogramate se vor desfăşura indiferent dacă este îndeplinită sau nu condiţia de cvorum.
(5)Reuniunile şi discuţiile Grupului de lucru, precum şi documentele sau informaţiile utilizate în cadrul acestuia nu au caracter public.
(6)Grupul de lucru ia decizii prin consens. În lipsa consensului, decizia aparţine şefului Cancelariei Prim-Ministrului.
(7)Procesele-verbale ale şedinţelor Grupului de lucru sunt întocmite de către persoane desemnate din cadrul secretariatului tehnic şi diseminate, după aprobare de către şeful Cancelariei Prim-Ministrului, către membrii Grupului de lucru.
(8)Grupul de lucru asigură informarea permanentă a prim-ministrului cu privire la modul de îndeplinire a atribuţiilor.
(9)Comunicarea interinstituţională sau publică în numele Grupului de lucru este realizată exclusiv de către şeful Cancelariei Prim-Ministrului sau de către persoanele desemnate în mod expres de către acesta.