Art. 25. - Art. 25: Punctul unic de contact la nivelul Uniunii - Regulamentul 2747/09-oct-2024 de instituire a unui cadru de măsuri privind situaţiile de urgenţă pe piaţa internă şi rezilienţa pieţei interne şi de modificare a Regulamentului (CE) nr. 2679/98 al Consiliului (Regulamentul privind situaţiile de urgenţă pe piaţa internă şi rezilienţa pieţei interne)

Acte UE

Jurnalul Oficial seria L

Neintrat în vigoare
Versiune de la: 8 Noiembrie 2024
Art. 25: Punctul unic de contact la nivelul Uniunii
(1)Comisia instituie şi operează un punct unic de contact la nivelul Uniunii.
(2)Punctul unic de contact la nivelul Uniunii:
a)oferă cetăţenilor, consumatorilor, operatorilor economici, lucrătorilor şi reprezentanţilor acestora asistenţă pentru solicitarea şi obţinerea de informaţii în ceea ce priveşte măsurile de răspuns în situaţii de criză la nivelul Uniunii care sunt relevante sau care afectează exercitarea liberei circulaţii a mărfurilor, a serviciilor şi a persoanelor, inclusiv a lucrătorilor, pe durata regimului de urgenţă pe piaţa internă;
b)oferă cetăţenilor, consumatorilor, operatorilor economici, lucrătorilor şi reprezentanţilor acestora asistenţă pentru îndeplinirea oricăror proceduri şi formalităţi în situaţii de criză care au fost instituite la nivelul Uniunii ca urmare a activării regimului de urgenţă pe piaţa internă;
c)compilează şi publică o listă cu toate măsurile naţionale luate ca răspuns la criză şi cu toate punctele naţionale de contact.
(3)Punctului unic de contact la nivelul Uniunii i se alocă resurse umane şi financiare suficiente.