IONITA George Bogdan, Regimul fiscal al activităţilor de reclamă şi publicitate
Regimul fiscal al activităţilor de reclamă şi publicitate
Prin prezentul studiu ne propunem să analizăm regimul fiscal al folosirii mijloacelor de reclamă şi publicitate precum şi regimul fiscal al taxei pentru afişaj în scop de reclamă de reclamă şi publicitate. În acest sens, vom analiza felul obligaţiei fiscale reglementate, modul de calcul al acesteia precum şi persoanele care datorează plata obligaţiilor fiscale aferente.
Av. dr. George-Bogdan IONIŢĂ
Baroul Bucureşti
Asist. cercetare Facultatea de Drept, ASE Bucureşti
1. Aspectele fiscale specifice folosirii mijloacelor de reclamă şi publicitate
Conform art. 477 alin. (1) din Codul fiscal, orice persoană care beneficiază de servicii de reclamă şi publicitate în România în baza unui contract sau a unui alt fel de înţelegere încheiată cu altă persoană datorează plata taxei prevăzute în Codul fiscal, cu excepţia serviciilor de reclamă şi publicitate realizate prin mijloacele de informare în masă scrise şi audiovizuale.
În ceea ce priveşte publicitatea realizată prin mijloace de...
Conținut complet disponibil după conectare pe Sintact